LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mar 24, 2010

Pengakuan Kontrovesi



Hari ini ada pengakuan dari seseorang juga kawan lama. Tapi ni cuma cerita lama tau. Kelakar pun ada. Tapi memang kelakar lah bagi pihak diri sendiri. Ceritanya dia buat pengakuan yang dia pernah suka kat saya. Okey sangat kelakar sebab itu adalah zaman kecik-kecik yang belum baligh lagi. Apasal lah kau tak propose aku jek masa tu, bagi surat cinta ke macam orang lain. Kalau tak mesti sempat kita bercinta yek.


Lepas sekolah rendah saya dah tak jumpa dia. Dia entah pergi sekolah mana entah. Tup-tup masa saya form 6 terjumpa lah kat kedai makan mak saya. Patut lah masa tu dia nak tegur agak malu-malu kucing. Hahahahaha. Rupanya kau ada hati kat aku eh. Masa tu tak de lah pulak terasa nak tukar-tukar contact number. So, ignore macam tu je. Saya tanya lah kat dia, masa kita jumpa tu kau ada bercita-cita ke nak kahwin dengan aku? Huhuhuhu...Dia kata ada. Hahahahhaha


Lepas kahwin terjumpa kat fs. Add macam biasa lah. Terkejut dia tengok aku dah kahwin. Btw, thanks la sebab kau tersuka kat aku yek.


Motifnya lah kan nak cerita kat sini yang saya amat-amat lah terkejut beruk ada jugaklah orang yang pernah suka kat saya walhal saya ni memang tak cantik. Saya hitam tau. Selekeh pulak tu. Pandai jauh la sangat-sangat. Tapi sekarang dah lawa dan kulit pun dah putih tau 






p/s : abg tak marah kan bang? ni cerita kecik-kecik je.

No comments: