LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Feb 12, 2010

Saat Ini

Saat ini saya harus bersyukur saya adalah seorang yang sedang hidup bahagia. Benar. Saya amat-amat bahagia. Saya ada suami yang saya tahu dia menyintai saya. Saya ada anak yang amat saya sayangi. Saya juga masih lagi berpeluang mendapat kasih sayang seorang emak. Saya juga ada adik beradik kandung serta adik beradik ipar yang sudi berkongsi suka duka. Kawan-kawan juga tak kira sepejabat, sekuliah atau pun semasa zaman kanak-kanak ketika sekolah. Kawan-kawan blog juga saya suka.


Saat ini keluarga yang saya bina bersama suami tercinta adalah yang paling penting dalam hidup saya sekarang. Saya masih baru dalam dunia bekeluarga. Saya ingin kekalkan kebahagiaan kami. Saya takut saya tidak mampu menghadapi sesuatu di luar jangkaan. Saya takut saya tidak redha. Cuma apa yang saya boleh katakan ialah saya amatlah bahagia. Saya terlalu menyintai keluarga ini.


Namun saya pasti, dugaan Tuhan itu pasti muncul. Mungkin bukan sekarang. Mungkin juga tiada. Itu semua kerja Tuhan yang kita pasti akan hadapi jua. Adakah saya mampu sedangkan selama ini pun telah banyak rintangan yang saya hadapi dengan tangisan dan senyuman.

No comments: