LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Feb 25, 2010

I Dah Ada Anak Tau

Malam tadi pergi JJ dengan filah tengok-tengok maxis broadband. Okey, hari ni dah beli pun broadband tu. Tapi ceritanya macam ni...


Jurujual : You nak register kita bagi diskaun. You student kan?

Asfaliza & Filah : Eh bukan. Kami dah kerja.

Saat ini jurujual tengok muka saya dan berkata,

Jurujual : Kalau macam tu, you mesti umur 25 ke bawah. Kita ada promotion untuk 18 hingga 25 tahun.

Asfaliza : Umur saya dah lebih 25 tahun.

Jurujual: Ye ke?

Asfaliza : Ye lorrr. Saya sudah ada anak pun...

Hehehehe...sekali lagi jurujual tu buat muka blur...Kenapa tak percaya kaaa???

Entry ni saja je nak publish supaya nampak muda. Eh entry pun boleh nampak muda ke? Ye boleh sebab tuan punya blog ni adalah nampak muda remaja hingga suami jeles. Suami saja ye yang jeles. Orang lain jeles bukan sebab saya nampak muda, tapi saya buat entry yang nampak muda. Okey tak tahu apa yang muda.... Daaaaaaa.......

4 comments:

LiAnA said...

haha awet muda tu yg best ;-)

~aSFaLiZa~ said...

tu la sampai suami pun naik jeles tgk bini dia mcm anak dara..hahahaha

cik daisy said...

wuahahaha! tahniah2 krn berjaya kelihatan muda. sbb as kecit comey jer. tu yg nmpak awet muda ;)

~aSFaLiZa~ said...

cik daisy: tu la badan boleh ajaib jadi kecik lak pas bersalin ni